1397-09-14 08:07
2002
0
59272
به همت زوج فرهنگی ترکمن؛

مدرسه 4 کلاسه زنده یاد «محمد علی قربانی» در گنبد افتتاح شد

به همت یک زوج فرهنگی خیر ، مدرسه ای به نام فرزند مرحومشان در روستای آق قایه شهرستان گنبد کاووس در استان گلستان احداث و به بهره برداری رسید.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ مدرسه 4 کلاسه ای  به همت یک زوج فرهنگی خیر ، مدرسه ای به نام فرزند مرحومشان در روستای آق قایه شهرستان گنبد کاووس در استان گلستان احداث و به بهره برداری رسید.

khayersaz 1

مراسم افتتاح این مدرسه با حضور یاسر لیوانی ، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان و سیده هما عقیلی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گلستان و سایر مسئولین شهرستانی برگزارشد.

 این مدرسه با همت خانم آنه گل الهیاری و آقای قربان قلی قربانی ، زوج فرهنگی خیّر به نام فرزند مرحومشان زنده یاد « محمدعلی قربانی » در روستای آق قایه شهرستان گنبد کاووس ساخته شد.

khayersaz 2

 این مدرسه در قالب 4 کلاس درس با زیربنای 235 مترمربع فضای آموزشی با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان که از این رقم مبلغ یکصد میلیون تومان اهدایی زوج خیر مدرسه ساز در روستای آق قایه شهرستان گنبد کاووس احداث شد.

یاسر لیوانی مدیرکل نوسازی مدارس گلستان در این مراسم گفت: به یاری خداوند در مهرماه سال جاری 36 پروژه با 187 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان شد.

khayersaz3

وی ادامه داد: از این تعداد 32 پروژه با 177 کلاس درس با همت و مشارکت خیّرین مدرسه ساز انجام شد. 

لیوانی با اشاره به نگاه ویژه خیرین مدرسه ساز به آموزش و پرورش و دانش آموزان، خطاب به دانش آموزان بیان کرد: برای ساخت یک مدرسه زحمات زیادی کشیده می شود تا یک فضای امن و ایمن احداث شود و این مدارس امانتی در دست دانش آموزان است که باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید تا به درستی تحویل آیندگان شود.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.